Hocam grafiker arkadaşların büyük çoğunluğu after effects te banner çalışması yapıyor diye biliyorum. AE biraz detaylı ve üst seviye bir programdır ama flash ve benzeri programlardan aldığınız çıktılara nazaran daha kaliteli sonuç alabilirsiniz.
En son flashta yaptığım bannerları export ettiğimde gifin kalitesinde kayıp yaşıyordum, bi kaç farklı yöntem denedim ama yinede hd bi gif alamamıştım.
Bir ara AE de intro denemeleri yapıyordum kalitesi muazzam oluyordu.
Bence bir deneyin derim mantığı kaptıktan sonra alışıyor insan.
evet after effects'de güzel efektler felan var ama sanıyorum gif yapınca yüksek boyutlu dosyalar ortaya çıkacak
bu arada after effects de photoshop gibi karışık geldi nedense