Hangi Dünya - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Hangi Dünya
23
●
1.369
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Hangi Dünya
1
2
3
27-04-2008, 14:13:24
#1
brandt
Üyeliği durduruldu
Arkadaşlar siteye hangi dünyayı koysam daha güzel olur kararsız kaldım.
Resimler aşağıda...
27-04-2008, 14:18:15
#2
GoodSave!
Alttaki
27-04-2008, 14:21:05
#3
brandt
Üyeliği durduruldu
Alltaki derken arkadaşlar yeşil yada mavi diye belirtirseniz daha iyi olur...
27-04-2008, 14:22:09
#4
GoodSave!
Altta hangisi var? Yeşil
27-04-2008, 14:22:28
#5
ozday
Bence dünyalara gerek yok ama alttaki yeşil olan derim
27-04-2008, 14:23:52
#6
brandt
Üyeliği durduruldu
Ozday hocam , siteye otomasyon sistemi hazırlıyorum. sağ tarafa üye girişi koyacam. ozaman dediğin gibi kaldırabilirim...
27-04-2008, 14:24:46
#7
ManuaL
Misafir
bence de yeşil
27-04-2008, 15:29:57
#8
muham
tabkide yeşil
27-04-2008, 15:53:12
#9
ooppsss
bence dünyalar değilde logo'nun renkleri değişmeli.sitenin tasarımına pek uymuyor renkler.
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler