• 27-04-2008, 14:13:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar siteye hangi dünyayı koysam daha güzel olur kararsız kaldım.
    Resimler aşağıda...

  • 27-04-2008, 14:18:15
    #2
    Alttaki
  • 27-04-2008, 14:21:05
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Alltaki derken arkadaşlar yeşil yada mavi diye belirtirseniz daha iyi olur...
  • 27-04-2008, 14:22:09
    #4
    Altta hangisi var? Yeşil
  • 27-04-2008, 14:22:28
    #5
    Bence dünyalara gerek yok ama alttaki yeşil olan derim
  • 27-04-2008, 14:23:52
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Ozday hocam , siteye otomasyon sistemi hazırlıyorum. sağ tarafa üye girişi koyacam. ozaman dediğin gibi kaldırabilirim...
  • 27-04-2008, 14:24:46
    #7
    Misafir
    bence de yeşil
  • 27-04-2008, 15:29:57
    #8
    tabkide yeşil
  • 27-04-2008, 15:53:12
    #9
    bence dünyalar değilde logo'nun renkleri değişmeli.sitenin tasarımına pek uymuyor renkler.