Hangi Dünya
23
●1.369
- 28-04-2008, 00:03:52logo sanki emanet gibi duruyor renklerden dolayı.****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-04-2008, 01:23:49Dünya koymak zorunda değilsen koymanı tavsiye etmiyorum, şu anki görünüm biraz itici geldi bana.
-2 dünyada da logo ile renk uyumu yok.
-Logo ile dünya büyüklükleri aynı değil
-Logo ile dünya çok bağlantısız.
-Sayfanın düzenin bozuyor.
Size Önerilerim;
-Eğer dünya kullanmak zorunda değilseniz kullanmayın, logo üzerinde biraz daha çalışın.
-Dünyayı kullanmanız gerekiyorsa boyutunu biraz küçültün, renk olarak logonuzda kullanılan renk tonları yada yakın tonları kullanmanızı tavsiye ederim.
-Logoya da bir önerim olacak, logo siteye göre biraz büyük ayrıca site ile bağlantısız gibi gözüküyor, bir nevi askıda gibi. Logoya verdiğiniz gölgeyi kalsanız ve de web 2.0 tarzı çizginizi daha profesyonel hale getirseniz ya da hiç yapmasanız daha hoş olacaktır inanın…
Önerilerim devam edecek, fakat değişiklikler uygulanmayınca hayal gücümde pek ilerlemiyor.
Kolay gelsin başarılar dilerim… - 28-04-2008, 03:36:34Üyeliği durduruldu