• 01-06-2008, 18:23:12
    #28
    Üyeliği durduruldu
    tasarım güzel ancak bence hosting sitesi için karamsar boğucu cok siyah..
  • 06-06-2008, 18:04:35
    #29
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yorumlayan herkeze teşekkürler

    Bu arada linkde bi problem yok imageshack.us a upload etmiştim.

    [media]http://img187.imageshack.us/img187/1320/hostfwo1.png[/media]

    direk link
  • 06-06-2008, 18:27:17
    #30

    Tasarımın orginal adresi : X2 Hosting Webdesign by ~knobibrot on deviantART
    Alman tasarımcının dev adresi: knobibrot on deviantART
  • 06-06-2008, 18:30:32
    #31
    Benimkisi daha klas duruyor İşin şakası
    takip ettiğim kullanıclardan biri
  • 06-06-2008, 18:32:33
    #32
    psblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gözüme takılan sitelerden esinlenerek yaptığım bir hosting template, png olarak aşağıda..
    Yapmayın arkadaşlar . Bizden birşey ç-alındığında kıyamet kopartırız. Lütfen. Şu işi biraz ciddiye alın..
  • 06-06-2008, 18:38:17
    #33
    Neden bahsediyorsun kendim mi tasarladım demişim ? başkasının emeğinimi çalmışım yada satmaya mı çalışıyorum ? beğendim esinlendim bi emek verdim yaptım. Lütfen daha dikkali yorumlayalım.

    ç-almak derken ? Belki sahibinde bilgi verdim / izin aldım. Lütfen daha dikkali yorumlayalım.
  • 06-06-2008, 18:40:40
    #34
    psblog adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Neden bahsediyorsun kendim mi tasarladım demişim ? başkasının emeğinimi çalmışım yada satmaya mı çalışıyorum ? beğendim esinlendim bi emek verdim yaptım. Lütfen daha dikkali yorumlayalım.
    Peki kardeşim dediğin gibi olsun tartışılacak bir konu değil diyeceğimi dedim..
  • 06-06-2008, 18:58:14
    #35
    Elbette tartışılacak bir konu değik ancak diyeceğimi dedim diyosrunuz.. ç-almak tabiri ile, beni çalmakla karalıyorsunuz...
  • 06-06-2008, 20:51:06
    #36
    Uzatılmamalı bencede konu
    Gözüme takılan sitelerden esinlenerek yaptığım bir hosting template, png olarak aşağıda..
    Burada arkadaşımız belirtmiş zaten
    emeğine sağlık