• 24-04-2008, 14:15:19
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    destek kismindaki ikonlar siritmis biraz
    domain who is de koyabilirdin aslinda
    Evet olabilirdi daha bireylerde eklenebilirdi artık bidahaki sefere teşekkürler yorumun için.

    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    farklı diyorum başarılar
    Teşekkür ederim

    T4h4 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    renkler boğucu aqua ypmyı dene mavi ağırlıklı
    Genelde hep mavi beyaz güven versin mantığı ile kullanılıyor bende farklı olsun dedim kendimce, yeni bitane daha yaptığımda standartlara uygun yapmayı düşünüyorum. teşekkür ederim youm için.
  • 24-04-2008, 16:55:08
    #11
    Eline saglık hocam bundan iyisi şam da kayısı tebrik ederim bende bi tasarımcı olarak
  • 25-04-2008, 00:21:49
    #12
    ControlK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eline saglık hocam bundan iyisi şam da kayısı tebrik ederim bende bi tasarımcı olarak
    Sağolun yorumunuz için teşekkür ederim.
  • 27-04-2008, 14:05:44
    #13
    güzel olmuş hocam sen iyiişlere el atıyon...
  • 27-04-2008, 15:54:27
    #14
    SaÄŸol frmpostcusuyum
  • 19-05-2008, 21:35:05
    #15
    Arkadaşım tasarım gayet güzel.
    Ama bi host firmasına uygun olmadığını düşünüyorum.

    emeğine sağlık
  • 21-05-2008, 11:39:39
    #16
    Evet uygun deÄŸil biraz fantastik denelebilir

    Sağol yorumladığın için.
  • 21-05-2008, 12:12:02
    #17
    Eline Sağlık Hocam Güzel Olmuş Ama Arkadaşın Dediği Gibi Birazz Fantastik
  • 21-05-2008, 12:17:15
    #18
    Gayet hoÅŸ.

    Koyu renkleri kullanmadaki ustalığınız hoşuma gitti.