Neden bahsediyorsun kendim mi tasarladım demişim ? başkasının emeğinimi çalmışım yada satmaya mı çalışıyorum ? beğendim esinlendim bi emek verdim yaptım. Lütfen daha dikkali yorumlayalım.
Peki kardeşim dediğin gibi olsun tartışılacak bir konu değil diyeceğimi dedim..