G20 logosu? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
G20 logosu?
12
●
4.160
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
G20 logosu?
1
2
19-11-2015, 21:01:39
#10
grafikWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ilginç yorumlar.
19-11-2015, 21:11:14
#11
taamtaam
Yaprak olarak yapılmış bir parça
19-11-2015, 21:16:52
#12
roadscrat
Logo gayet hoş olmuş yaprak olarak kullanmış ve bence renk uyumuda iyi olmuş ellerine sağlık yapan arkadaşın.
20-11-2015, 17:29:27
#13
grafikWeb
bi tahminde bulunayım. logo Emrah Yücel çalışmasına benziyor?
http://www.emrahyucel.com/tr/post/ha...re-application
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler