• 12-09-2015, 01:14:44
    #1
    Merhaba arkadaşlar r10'u uzun yıllardır takip ediyorum, grafik alanında uzun bir dönem çalıştım fakat şu an işim ve branşım gereği ilgilenemiyorum, fakat hem anıların hem bilgilerin tazelenmesi amacıyla gerçekten ihtiyacı olan seçeceğim 3 arkadaşa websitelerine destek için Ücretsiz logo hediyesinde bulunmak istiyorum.

    Taleplerinizi pmden ulaştırınız.


    Not: xyz sitelere yönelik talepte bulunulmaması rica olunur.
  • 12-09-2015, 01:22:54
    #2
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    pm gönderildi
  • 12-09-2015, 01:35:53
    #3
    Pm gonderildi.
  • 12-09-2015, 02:37:01
    #4
    ilk
    Üyeliği durduruldu
    arkadas calismayi hizli bicimde teslim etti
  • 12-09-2015, 02:37:09
    #5
    ilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    pm gönderildi
    teşekkürler.
  • 12-09-2015, 02:44:12
    #6
    Pm attım
  • 12-09-2015, 13:36:54
    #7
    Logo için çok teşekkür ederim
  • 12-09-2015, 13:41:24
    #8
    Geç kalmadı isek bir logoda ben talep edeyim, PM attım.
  • 12-09-2015, 13:53:30
    #9
    kapanmadıysa hala bende pm attım