Merhaba arkadaşlar r10'u uzun yıllardır takip ediyorum, grafik alanında uzun bir dönem çalıştım fakat şu an işim ve branşım gereği ilgilenemiyorum, fakat hem anıların hem bilgilerin tazelenmesi amacıyla gerçekten ihtiyacı olan seçeceğim 3 arkadaşa websitelerine destek için Ücretsiz logo hediyesinde bulunmak istiyorum.

Taleplerinizi pmden ulaştırınız.


Not: xyz sitelere yönelik talepte bulunulmaması rica olunur.