Merhaba arkadaşlar,
İnşallah yakında sektöre gireceğiz.Uzun zamandır hazırlanıyoruz.
Şehrimizde ki bir çok firmaya logo çözümleri üreteceğiz inşallah,anlaşmalarımız tamam.Türkiyece ünlü 2 holding ile çalışacağız,büyük firmalar için sıkıntı yok ancak forumlarda da insanlara çözüm üretmek istiyoruz tıkandığımız nokta şu firmalara verdiğimiz fiyatı buralarda versek ne kadar gider.
Sorumuz şu: Siz logoya ne kadar bir bütçe ayırırsınız ?
Herkes fikrini paylaşırsa çok mutlu oluruz.Gelen cevaplara göre; Forumlar için bir grafik paketi oluşturacağız.
Logo Tasarımı
3
●534
- 20-10-2014, 17:09:39Üyeliği durdurulduMerhabapsdlider adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fikrinizi belirttiğiniz için teşekkür ederiz,piyasaya hakimiz Allah'a şükür ancak forum konusunda bir çıkmaz içindeyiz.Yani 20 TL'ye de logo yapılır 100 TL'ye de ancak alıcı bulur mu ? Yani 20 TL'den bulunurda forumda 90 TL'ye satılan bir logo'ya alıcı bulunur mu bu konuda tereddütteyiz.