Merhaba arkadaşlar,
İnşallah yakında sektöre gireceğiz.Uzun zamandır hazırlanıyoruz.
Şehrimizde ki bir çok firmaya logo çözümleri üreteceğiz inşallah,anlaşmalarımız tamam.Türkiyece ünlü 2 holding ile çalışacağız,büyük firmalar için sıkıntı yok ancak forumlarda da insanlara çözüm üretmek istiyoruz tıkandığımız nokta şu firmalara verdiğimiz fiyatı buralarda versek ne kadar gider.
Sorumuz şu: Siz logoya ne kadar bir bütçe ayırırsınız ?
Herkes fikrini paylaşırsa çok mutlu oluruz.Gelen cevaplara göre; Forumlar için bir grafik paketi oluşturacağız.