• 19-10-2014, 18:40:45
    #1
    Merhaba arkadaşlar aslında bu temayı forumumuz için çizmeye başlamıştım. Vazgeçip ücretsiz paylaşmak için devam ettirdim. PSD biraz karışık gelebilir ilk defa bu kadar karmaşık çalıştım psd de. Bu arada bu ilk Forum teması çizim denemem. Aklıma pek birşey gelmedi düşün düşün ortaya bu çıktı.

    Olumlu olumsuz yorumlarınızı bekliyorum Smile

    Demo:



    İndir

    Rar Şifresi: grafikforum.net

    Alıntı: http://grafikforum.net/konu-grafik-f...-tema-psd.html
  • 19-10-2014, 19:19:02
    #2
    Hocam Elinize sağlık güzel duruyor.
    3.8 ile uyumlu mudur ?
  • 19-10-2014, 19:47:45
    #3
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Elinize sağlık güzel duruyor.
    3.8 ile uyumlu mudur ?
    Hocam tema kodlamaya dökülmedi sadece psd tasarım olarak çizdim