chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Elinize sağlık güzel duruyor.
3.8 ile uyumlu mudur ?
Hocam tema kodlamaya dökülmedi sadece psd tasarım olarak çizdim