• 26-11-2013, 21:31:13
    #1
    Merhaba arkadaşlar.
    Photoshop bilmediğim için Bugün painti açtım ve yaptığım bi çalışmayı size sunmak istiyorum umarım beğenirsiniz






    Kulağı unutmuşum Kulak eklendi



  • 26-11-2013, 21:32:43
    #2
    gayet guzel olmus valla
  • 26-11-2013, 21:32:49
    #3
    başarılı ben cin aliden öteye gidemiyorum
  • 26-11-2013, 21:33:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Video çekseydin inanırdım.
  • 26-11-2013, 21:33:39
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Paint ile başladıysanız ve elinizle kendiniz çizdiyseniz bu büyük bir başarıdır tebrik ederim Gelişime açık iseniz devam etmenizi temenni ediyorum.
  • 26-11-2013, 21:33:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Başarılı olmuş.
  • 26-11-2013, 21:33:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    güzel olmuş
  • 26-11-2013, 21:34:16
    #8
    Teşekkür ederim arkadaşlar.


    Önce bi kafa göz çizeyim dedim sonra Aklıma Taş devri geldi.
    Kafa göz burun derken bayağı zaman harcamışım

    Birde dip not kulağı çizmeyi unutmuşum
  • 26-11-2013, 21:36:45
    #9
    Çok başarılı yeteneğinizin olduğu aşikar değerlendirin