Paintle İmtihanım :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paintle İmtihanım :)
39
●
1.962
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Paintle İmtihanım :)
1
2
3
4
5
26-11-2013, 21:31:13
#1
MevsimBahar
Merhaba arkadaşlar.
Photoshop bilmediğim için Bugün painti açtım ve yaptığım bi çalışmayı size sunmak istiyorum umarım beğenirsiniz
Kulağı unutmuşum Kulak eklendi
26-11-2013, 21:32:43
#2
AlperA.
gayet guzel olmus valla
26-11-2013, 21:32:49
#3
Valx
başarılı ben cin aliden öteye gidemiyorum
26-11-2013, 21:33:23
#4
HatayMaster
Üyeliği durduruldu
Video çekseydin inanırdım.
26-11-2013, 21:33:39
#5
GokhanKara
Üyeliği durduruldu
Paint ile başladıysanız ve elinizle kendiniz çizdiyseniz bu büyük bir başarıdır tebrik ederim
Gelişime açık iseniz devam etmenizi temenni ediyorum.
26-11-2013, 21:33:50
#6
Corvet
Üyeliği durduruldu
Başarılı olmuş.
26-11-2013, 21:33:56
#7
StormKing
Üyeliği durduruldu
güzel olmuş
26-11-2013, 21:34:16
#8
MevsimBahar
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Önce bi kafa göz çizeyim dedim sonra Aklıma Taş devri geldi.
Kafa göz burun derken bayağı zaman harcamışım
Birde dip not kulağı çizmeyi unutmuşum
26-11-2013, 21:36:45
#9
YavuzTR
Çok başarılı yeteneğinizin olduğu aşikar değerlendirin
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler