Paintle İmtihanım :) - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Paintle İmtihanım :)
39
●
1.962
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Paintle İmtihanım :)
1
2
3
4
5
26-11-2013, 21:36:54
#10
grafikWeb
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
paint değil de mouse ile çizim biraz zorlar. Tablet çizim araçları olsa daha iyi çizim yapılır.
26-11-2013, 21:39:45
#11
MevsimBahar
Teşekkür ederim arkadaşlar.
Bu arada kulağı ekledim
26-11-2013, 22:14:19
#12
Hunper
hangi işsizlik sizi buna itti hocam
26-11-2013, 22:16:04
#13
MevsimBahar
Hunper adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hangi işsizlik sizi buna itti hocam
Can sıkıntısı
26-11-2013, 22:19:30
#14
jRMix
Guzel cizmisiniz hocam bence bu isi biraz daha ileriye götürün corel draw, flash, vs.
GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
26-11-2013, 22:20:04
#15
xLogo
Üyeliği durduruldu
Harbiden ilginç tebrikler.
26-11-2013, 22:21:19
#16
YavuzSelim
Tebrikler çok iyi olmuş
26-11-2013, 22:23:11
#17
SeA_
Paintte Şirinleri çizin de görelim
Şaka bir yana paintte bunu yapan resim kağıdına neler yapar eline sağlık...
26-11-2013, 22:23:20
#18
WTF
devamını bekliyoruz
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler