• 26-11-2013, 21:36:54
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    paint değil de mouse ile çizim biraz zorlar. Tablet çizim araçları olsa daha iyi çizim yapılır.
  • 26-11-2013, 21:39:45
    #11
    Teşekkür ederim arkadaşlar.


    Bu arada kulağı ekledim
  • 26-11-2013, 22:14:19
    #12
    hangi işsizlik sizi buna itti hocam
  • 26-11-2013, 22:16:04
    #13
    Hunper adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hangi işsizlik sizi buna itti hocam

    Can sıkıntısı
  • 26-11-2013, 22:19:30
    #14
    Guzel cizmisiniz hocam bence bu isi biraz daha ileriye götürün corel draw, flash, vs.

    GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 26-11-2013, 22:20:04
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Harbiden ilginç tebrikler.
  • 26-11-2013, 22:21:19
    #16
    Tebrikler çok iyi olmuş
  • 26-11-2013, 22:23:11
    #17
    Paintte Şirinleri çizin de görelim

    Şaka bir yana paintte bunu yapan resim kağıdına neler yapar eline sağlık...
  • 26-11-2013, 22:23:20
    #18
    devamını bekliyoruz