• 03-09-2013, 18:55:41
    #10
    Üyeliği durduruldu
    axakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Bir tasarım firması için sıfırdan tasarladığım fakat sonra farklı bir konsept kullanmaya karar verdiğim için , hiçbir yerde
    kullanılmamış, tamamen sıfır çizim , vektörel ve özgün logo şablonunu paylaşıyorum. Tasarım revizyonsuz hali ile 200 TL değerindedir.Dileyen arkadaşlar kullanabilir .

    *: Normalde bedava paylaşım yapmam fakat bedava logo diye konu açıp , hazır png'lerin yanına site veya marka ismi yazmaktan fazlasını yapamayan
    arkadaşların çokluğunu görünce böyle bir paylaşım yapma gereği duydum. Kusuruma bakmasın arkadaşlar ancak o bedava logo diye sundukları
    LOGO deÄŸil bedava grafiktir.


    Herneyse arşiv dosyasında tasarımın Vektörel *.ai ve *.psd dosyaları mevcuttur.

    İNDİR

    doğru bende size katılıyorum lakin adam sitesinde bu logo dediğin kuşu gösterceğine o grafik dediğin yazıyı göstermeyi tercih eder bu logonun değerini herkez sizin gibi anlayamaz ben normal kullanıcıyım bana kus değil leylek yapsan ne yapayım ) lakin ogüzel diye bi logo yapan olsa kullanırım saygılar lisanı sürçü ettikse af ola tekrar tebrikler güzel yapmışsınız ..
  • 03-09-2013, 19:25:44
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    teşekkürler, güzel paylaşım
  • 04-09-2013, 13:18:44
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler görüşleriniz için. psd veya ai dosyasını editleyerek noktasından çizgisine istediğiniz gibi editleyebilirsiniz, tüm kullanım hakları ile beraber paylaştım çalışmayı. Hepinize kolay gelsin.
  • 04-09-2013, 13:20:42
    #13
    Üyeliği durduruldu
    güzel çalışma tebrikler
  • 04-09-2013, 14:05:52
    #14
    Paylaşım için teşekkürler hocam.
  • 05-09-2013, 12:20:01
    #15
    Üyeliği durduruldu
    namiss adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğru bende size katılıyorum lakin adam sitesinde bu logo dediğin kuşu gösterceğine o grafik dediğin yazıyı göstermeyi tercih eder bu logonun değerini herkez sizin gibi anlayamaz ben normal kullanıcıyım bana kus değil leylek yapsan ne yapayım ) lakin ogüzel diye bi logo yapan olsa kullanırım saygılar lisanı sürçü ettikse af ola tekrar tebrikler güzel yapmışsınız ..
    Teşekkürler öncelikle,

    burada zaten müşteriler için herhangi bir eleştri yok. Onlar bu işi bizim kadar bilmiyorlar tabi ki , benim anlatmak istediğim, sağdan soldan arakladığı bedava png veya vektörleri alıp müşteriye profesyonel logo diye sunup bunu 10-20 'ye satanlara.

    Bu durumda müşteriler bizden de aynı fiyatı bekliyorlar haliyle. Anlatamıyorsunuz adama , her bir çizgide saatlerce günlerce emek olduğunu çalışmanızdaki.

    Velhasıl-ı kelam, derdimiz müşteriyle değil, ki burada müşterinin hakkını koruyoruz. Aynı hazır vektörü yüzlerce firmanın da kullandığını gören müşteri ne yapsın?

    Lafımız bu mesleği bu kadar basit görüp, hazır imajlar kullanarak başta kendine, sonra mesleğe, ve müşteriye saygısızlık edenleredir.

    İyi çalışmalar dilerim.
  • 07-09-2013, 15:58:52
    #16
    axakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler öncelikle,

    burada zaten müşteriler için herhangi bir eleştri yok. Onlar bu işi bizim kadar bilmiyorlar tabi ki , benim anlatmak istediğim, sağdan soldan arakladığı bedava png veya vektörleri alıp müşteriye profesyonel logo diye sunup bunu 10-20 'ye satanlara.

    Bu durumda müşteriler bizden de aynı fiyatı bekliyorlar haliyle. Anlatamıyorsunuz adama , her bir çizgide saatlerce günlerce emek olduğunu çalışmanızdaki.

    Velhasıl-ı kelam, derdimiz müşteriyle değil, ki burada müşterinin hakkını koruyoruz. Aynı hazır vektörü yüzlerce firmanın da kullandığını gören müşteri ne yapsın?

    Lafımız bu mesleği bu kadar basit görüp, hazır imajlar kullanarak başta kendine, sonra mesleğe, ve müşteriye saygısızlık edenleredir.

    İyi çalışmalar dilerim.

    Çok iyi bir tasarım çıkartmışsınız elinize sağlık.

    Keşke ihtiyacı olan 1 veya en fazla 2 kişiye verseydiniz dosyaları, eminim 5-10 liralık adamlar bunu da kaydedip, kendileri yapmış gibi satmaya devam edeceklerdir..
  • 07-09-2013, 18:27:53
    #17
    Üyeliği durduruldu
    oser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok iyi bir tasarım çıkartmışsınız elinize sağlık.

    Keşke ihtiyacı olan 1 veya en fazla 2 kişiye verseydiniz dosyaları, eminim 5-10 liralık adamlar bunu da kaydedip, kendileri yapmış gibi satmaya devam edeceklerdir..
    Teşekkür ederim. en azından belki bu işe merak salan arkadaşlar kaynak dosyaları inceleyip mantığını kavrayıp ileride bizden çok daha iyi işle çıkarabilir diye paylaştım çalışmayı. Genç ve benden çok daha küçük yaşta bu işe merak salan arkadaşlar fazlasıyla var forumda.

    Belki bu şekilde bir png 'yi aynen alıp logo yapıyorum demek yerine kendi çalışmalarını ortaya koymalarına vesile olabilirsek ne mutlu bize.

    Kendileri yapmış gibi yapıp satan arkadaşlar olacaktır illa ki , fakat malumunuz "Başkalarının izinde yürüyenlerin kendi ayak izlerinin olmayacağı"dır.

    Kendi üretemeyen başkasının ürettiğini beklemekten başkasını yapamaz.

    İyi çalışmalar dilerim.
  • 07-09-2013, 19:04:32
    #18
    Üyeliği durduruldu
    gerçekten harika bir tasarım olmuş paylaşım için ayrıca teşekkürler