Teşekkürler öncelikle,
burada zaten müşteriler için herhangi bir eleştri yok. Onlar bu işi bizim kadar bilmiyorlar tabi ki , benim anlatmak istediğim, sağdan soldan arakladığı bedava png veya vektörleri alıp müşteriye profesyonel logo diye sunup bunu 10-20 'ye satanlara.
Bu durumda müşteriler bizden de aynı fiyatı bekliyorlar haliyle. Anlatamıyorsunuz adama , her bir çizgide saatlerce günlerce emek olduğunu çalışmanızdaki.
Velhasıl-ı kelam, derdimiz müşteriyle değil, ki burada müşterinin hakkını koruyoruz. Aynı hazır vektörü yüzlerce firmanın da kullandığını gören müşteri ne yapsın?
Lafımız bu mesleği bu kadar basit görüp, hazır imajlar kullanarak başta kendine, sonra mesleğe, ve müşteriye saygısızlık edenleredir.
İyi çalışmalar dilerim.
Çok iyi bir tasarım çıkartmışsınız elinize sağlık.
Keşke ihtiyacı olan 1 veya en fazla 2 kişiye verseydiniz dosyaları, eminim 5-10 liralık adamlar bunu da kaydedip, kendileri yapmış gibi satmaya devam edeceklerdir..