• 03-06-2006, 21:30:55
    #2
    Üyeliği durduruldu
    bunlar var ya Photoshopu bi kasıyo üff yani...
  • 04-06-2006, 01:19:39
    #3
    Üyeliği durduruldu
    TD TeaM adlı üyeden alıntı:
    bunlar var ya Photoshopu bi kasıyo üff yani...
    hiç sorma yaa. bende de 10k font yüklü ps yi açana kadar canım sıkılıyor

    sanırım makineyi yükseltmek lazım.

    teşekkürler skeleton...
  • 04-06-2006, 01:34:01
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    makbule geçti çok teşekkürler.
  • 04-06-2006, 01:53:39
    #5
    bence cok guseller tesekkur ederım dostum +rep
  • 24-01-2007, 23:07:21
    #6
    paylaşım için teşekkürler

    tek bi linkte hepsi yok mu
  • 06-02-2007, 12:05:15
    #7
    emeğine sağlık
  • 06-02-2007, 12:06:56
    #8
    Teşekkürler işe yarayacaktır
  • 18-04-2007, 02:34:28
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Teşekkürler Saol