TD TeaM adlı üyeden alıntı:
bunlar var ya Photoshopu bi kasıyo üff yani...
hiç sorma yaa. bende de 10k font yüklü ps yi açana kadar canım sıkılıyor

sanırım makineyi yükseltmek lazım.

teşekkürler skeleton...