• 07-01-2011, 16:58:35
    #1
    Kendi masaüstüm için yaptığım wallpaper çalışması. Umarım beğenirsiniz.

    PSD Dosyasını İnnnnnnndir!

  • 07-01-2011, 19:51:30
    #2
    Teşekkürler iyi çalışma.
  • 07-01-2011, 20:16:47
    #3
    teşekkürler güzel çalışma
  • 09-01-2011, 13:14:55
    #4
    GitmekaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkürler iyi çalışma.
    Black_Paw adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler güzel çalışma
    Beğenmenize sevindim.
  • 09-01-2011, 15:14:18
    #5
    Güzel wallpaper fakat yazı fontu için farklı bir şey kullanılabilirdi.
  • 09-01-2011, 22:35:15
    #6
    trenderkek adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel wallpaper fakat yazı fontu için farklı bir şey kullanılabilirdi.
    öneriniz için teşekkür ederim. beğenmenize sevindim.
  • 09-01-2011, 23:20:12
    #7
    Biraz daha dijital yani 3D bir çalışma olabilirdi ayrıca font daha güzel olabilirdi. Biraz eleştirisel yaklaştım ama güzel olmuş diyip geçmek istemedim. Eline sağlık iyi çalışmalar.
  • 10-01-2011, 11:34:28
    #8
    Omur34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biraz daha dijital yani 3D bir çalışma olabilirdi ayrıca font daha güzel olabilirdi. Biraz eleştirisel yaklaştım ama güzel olmuş diyip geçmek istemedim. Eline sağlık iyi çalışmalar.
    1) Photoshop bir 3D uygulaması değildir. Profesyonel olarak 3D yazılımları vardır. Ai CS5 gibi. Fakat bu PS'de yapılmıştır.
    2) Bu tasarım farklı bir bilgisayarda yapıldığı için standart fontları kullanmak zorunda kaldım.
    3) Teşekkürler.
  • 10-01-2011, 11:38:57
    #9
    Üyeliği durduruldu
    güzelmiş tebrikler