Biraz daha dijital yani 3D bir çalışma olabilirdi ayrıca font daha güzel olabilirdi. Biraz eleştirisel yaklaştım ama güzel olmuş diyip geçmek istemedim. Eline sağlık iyi çalışmalar.
1) Photoshop bir 3D uygulaması değildir. Profesyonel olarak 3D yazılımları vardır. Ai CS5 gibi. Fakat bu PS'de yapılmıştır.
2) Bu tasarım farklı bir bilgisayarda yapıldığı için standart fontları kullanmak zorunda kaldım.
3) Teşekkürler.