• 12-05-2010, 11:09:38
    #1
    Merhaba Arkadaşlar;

    Dw de tablo oluşturdum ama içine resim atıyorum resim sola yapışıp kalıyor resmi ortalayamıyorum bir türlü ortala seçeneğini tıklıyorum gene olmuyor resim hep tablo içinde solda kalıyor baya denedim ama olmadı çözümü bilen var mı arkadaşlar ?
  • 12-05-2010, 13:07:16
    #2
    Tabloda böyle sorunlar yaşıyabilirsiniz div le yapın kapsayıcıyla hiç bir şey olmaz
  • 16-05-2010, 15:34:57
    #3
    tablonun içinde tıkladıktan sonra kod bölümüne geç yanlış bişey varmı bi bak