Merhaba Arkadaşlar;

Dw de tablo oluşturdum ama içine resim atıyorum resim sola yapışıp kalıyor resmi ortalayamıyorum bir türlü ortala seçeneğini tıklıyorum gene olmuyor resim hep tablo içinde solda kalıyor baya denedim ama olmadı çözümü bilen var mı arkadaşlar ?