• 09-04-2010, 03:15:23
    #1
    adobe cs5 serisi 3-4 gün sonra çıkacak.sitelerinde geri sayım yapmışlar adobe ye yakışmış.
    http://cs5launch.adobe.com/?sdid=FDSER

    umuyorumki arayüzü alttaki gibi değildir.yoksa cs4 ile devam edeceğim.
  • 09-04-2010, 03:21:22
    #2
    arayüz bu olamaz photoshop içi diyorlardı bir ara yalan oldu
  • 09-04-2010, 03:27:14
    #3
    hahaa.. bu ne yaa.. sistemmi dayanır böle bişeye.. ki zaten sanmıyorum adobe nin böle bir işe kalkışcağını :P
  • 09-04-2010, 03:28:23
    #4
    bence gayet hoş
  • 09-04-2010, 03:42:08
    #5
    Yeni özellikleri inceleyebilmek için bir site aradım ancak nette belirtiğiniz siteden başkasını bulamadım...
  • 09-04-2010, 03:44:37
    #6
    Üyeliği durduruldu


    çok yaratıcı olmuş, ama inşallah böyle olmaz
  • 09-04-2010, 13:20:33
    #7
    Yok arayüz böyle değil ilk kullanıcılardan gördüğüm kadarıyla. Adobe bu kadar küçük düşünebilir mi? Adamlar alan açmak için ellerinden geleni yapıyor burada küçücük bir alan kalmış. Böyle bir arayüze kimse kolay kolay alışamaz..
  • 12-04-2010, 04:30:54
    #8
    Böyle arayüz mü olur yahu... Çekmeceler dökülüyor falan İnşallah böyle bir arayüz kullanmak zorunda kalmayız. (CS4 forever)
  • 12-04-2010, 04:45:58
    #9
    Bu arayüz ps Çok eski bi resim forumdada konu vardı bununla ilgili. Böyle birşey yapılacağını sanmıyorum.