Adobe Cs 5 Geliyor - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Adobe Cs 5 Geliyor
9
●
1.534
R10.net
Grafik & Tasarım
Tasarım Kütüphanesi
Soru & Cevap
Adobe Cs 5 Geliyor
1
2
09-04-2010, 03:15:23
#1
Okan
adobe cs5 serisi 3-4 gün sonra çıkacak.sitelerinde geri sayım yapmışlar adobe ye yakışmış.
http://cs5launch.adobe.com/?sdid=FDSER
umuyorumki arayüzü alttaki gibi değildir.yoksa cs4 ile devam edeceğim.
09-04-2010, 03:21:22
#2
UMUT
arayüz bu olamaz
photoshop içi diyorlardı bir ara yalan oldu
09-04-2010, 03:27:14
#3
kemerly
hahaa.. bu ne yaa.. sistemmi dayanır böle bişeye.. ki zaten sanmıyorum adobe nin böle bir işe kalkışcağını :P
09-04-2010, 03:28:23
#4
x2841x
bence gayet hoş
09-04-2010, 03:42:08
#5
VegaS
Yeni özellikleri inceleyebilmek için bir site aradım ancak nette belirtiğiniz siteden başkasını bulamadım...
09-04-2010, 03:44:37
#6
guadalcanal
Üyeliği durduruldu
çok yaratıcı olmuş, ama inşallah böyle olmaz
09-04-2010, 13:20:33
#7
KontW
Yok arayüz böyle değil ilk kullanıcılardan gördüğüm kadarıyla. Adobe bu kadar küçük düşünebilir mi? Adamlar alan açmak için ellerinden geleni yapıyor burada küçücük bir alan kalmış. Böyle bir arayüze kimse kolay kolay alışamaz..
12-04-2010, 04:30:54
#8
tanerorkun
Böyle arayüz mü olur yahu... Çekmeceler dökülüyor falan
İnşallah böyle bir arayüz kullanmak zorunda kalmayız. (CS4 forever)
12-04-2010, 04:45:58
#9
ozgurland
Bu arayüz ps
Çok eski bi resim forumdada konu vardı bununla ilgili. Böyle birşey yapılacağını sanmıyorum.
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler