adobe cs5 serisi 3-4 gün sonra çıkacak.sitelerinde geri sayım yapmışlar adobe ye yakışmış.
http://cs5launch.adobe.com/?sdid=FDSER

umuyorumki arayüzü alttaki gibi değildir.yoksa cs4 ile devam edeceğim.