Arkadaşlar merhabalar After Effects mavcut olan ram'ın sadece 4 gb kullanıyor bunun bir çözümü varmı acaba

64bit işleltim sitemi

"Toplam ram miktarı 12gb lakin 4 gb kullanıyor"

lütfen resimdeki ayarların nasıl olacağını anlatabilirmisiniz rica etsem.