Arkadaşlar merhabalar After Effects mavcut olan ram'ın sadece 4 gb kullanıyor bunun bir çözümü varmı acaba
64bit işleltim sitemi
"Toplam ram miktarı 12gb lakin 4 gb kullanıyor"
lütfen resimdeki ayarların nasıl olacağını anlatabilirmisiniz rica etsem.