• 02-11-2009, 15:16:05
    #10
    Abdurahman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Premiere Pro veya After Effects

    Tesekkurler Acıklaman ıcın .
  • 02-11-2009, 20:31:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet arkadaşım. Boş işlerle hiç uğraşmadım ondandır. Daha doğrusu kendim uğraşmadım. Her zaman işlerimi yaptıracağım bir adam var!

    Yakında mahkeme yoluyla bir gazetenin ismini kullanan bir haber sitesine el konulacak. Orada böyle videolar yayınlayayım diyorum

    Patronun kızmaz dimi ?
    Alabilirsen Al Ondan Sonra Gel Burda Efelik Yap
  • 02-11-2009, 23:21:46
    #12
    CoskunDeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilirsen Al Ondan Sonra Gel Burda Efelik Yap
    Topraklar hayrola ?
  • 02-11-2009, 23:25:56
    #13
    valla sony vegas proyu bende öneririm çok kaliteli bir program.
  • 03-11-2009, 03:03:14
    #14
    Üyeliği durduruldu
    helperman adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Topraklar hayrola ?
    Ustam Mevzu Derin
  • 03-11-2009, 22:15:25
    #15
    CoskunDeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alabilirsen Al Ondan Sonra Gel Burda Efelik Yap
    Ben alıcam demedimki zaten. Gazetenin sahibi almayı düşündü bir ara. Öyle birşeyler duymuştum.
  • 05-11-2009, 03:14:34
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Saadet54 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben alıcam demedimki zaten. Gazetenin sahibi almayı düşündü bir ara. Öyle birşeyler duymuştum.
    Noldu Yemedimi Hemen Kıvırdın Nasıl Oluyor Bu İş Anlamadım 7 Haziranı Hatırlıyor musun Ordada Aynı Şeyi Demiştin. Yapamayacağın ve Olmayacak İşlere Kalkışma
  • 05-11-2009, 12:36:00
    #17
    After Effect, 3Ds Max, Sony Vegas Pro. Eski çalıştığım şirkette bi abim vardı o kullanıyordu bunları. Bu tarz güzel kısa filmler, tanıtım filmleri falan yapıyordu şuanda Afyon'da Kanal 3 diye bi tv kanalında çalışıyor Hepside çok zor programlar...
  • 06-11-2009, 22:39:32
    #18
    CoskunDeniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Noldu Yemedimi Hemen Kıvırdın Nasıl Oluyor Bu İş Anlamadım 7 Haziranı Hatırlıyor musun Ordada Aynı Şeyi Demiştin. Yapamayacağın ve Olmayacak İşlere Kalkışma
    Yemeseydi yalakaların tarafında yer alırdım. Kafamı bozma benim abisi Benim neler yaptığımı ve yapabildiğimi herkes biliyor. 5 liraya flash banner tasarlayanlardan değilim ben