After Effect, 3Ds Max, Sony Vegas Pro. Eski çalıştığım şirkette bi abim vardı o kullanıyordu bunları. Bu tarz güzel kısa filmler, tanıtım filmleri falan yapıyordu şuanda Afyon'da Kanal 3 diye bi tv kanalında çalışıyor Hepside çok zor programlar...