• 13-08-2023, 15:07:20
    #1
    Selamlar, Şu anda win10 kullanıyorum ama win 11 e de geçme arasında kararsızım. Pc sistemim iyi, sizce geçmeli miyim ?
  • 13-08-2023, 15:07:51
    #2
    Kesinlikle 10
  • 13-08-2023, 15:11:36
    #3
    11 çok stabil değil. Ben de 10'a geri döndüm. Kalın bence.
  • 13-08-2023, 15:11:38
    #4
    win 11 dediğinizde şekerim düşüyor, tansiyonum yükseliyor, kalp krizi riskim artıyor, anksiyetem tetikleniyor.
  • 13-08-2023, 15:18:08
    #5
    💚 R10.NET 💚
    Win 10 ama 11 de güncellemeler ile sıkıntılar giderilmiş gibi.
  • 13-08-2023, 15:18:30
    #6
    Geçe yıl 11 çok sıkıntılıydı şu an 11 deyim epey toparlamış durumda.
  • 13-08-2023, 15:18:54
    #7
    Windows 11 kullanıyorum.
    Hiç bir sorun yaşamadım.
  • 13-08-2023, 15:19:24
    #8
    Tasarımı hoş olduğu için Windows 11 geçtim, 1 aydır herhangi bir sorun görmedim. Sorunsuz ve hızlı çalışıyor.
  • 13-08-2023, 15:25:47
    #9
    Freedos aldığım laptopa win 11 kurdum, genel olarak güzel fakat bazı küçük hatalar can sıkıyor, 1 hafta önce win10 a geri döndüm. Kafam şu an çok rahat

    Not: küçük hatta dediğim 2 ay sonra klavye geç yazmaya, gecikme yapmaya başladı. Çözüm bulamadım bir türlü ve win 10 a döndüm.