Freedos aldığım laptopa win 11 kurdum, genel olarak güzel fakat bazı küçük hatalar can sıkıyor, 1 hafta önce win10 a geri döndüm. Kafam şu an çok rahat

Not: küçük hatta dediğim 2 ay sonra klavye geç yazmaya, gecikme yapmaya başladı. Çözüm bulamadım bir türlü ve win 10 a döndüm.