• 03-02-2009, 16:43:38
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar, bu resim bir arkadaşımızın kürtçe açılımına karşı bir tepkidir!İster ırkçı deyin ister faşist!Ben kendime düşen görevi yapıyorum.Akıllarınızı başınıza devşirmenizi tavsiye ediyorum.Herşeye hoşgörüyle bakmamanızı ve herşeye kardeşlik eli uzatmamanızı diliyorum.Kürtlerin hepsinin düşman olup olmaması beni ilginlendirmez.Kardeş olduklarını göstermek istiyorlar ise hepsinin dostluk eli uzatması gerekir.Kendi soydaşlarını dağdan indirsinler.Ondan sonra kardeş olalım.Dağda ve mecliste düşmanca, sohbete gelince kardeşçe davranmak iki yüzlülüktür.Ayrıca kürtler sadece azınlıktır ve daima öyle kalacaklardır.Öyleyse Türk siyaseti de sadece ve daim Türklere göre,Tük için,Türk tarafından yapılması gerekir!Artık bana ister ırkçı deyin ister faşist!Ne mutlu Türk'üm diyene!

    (Bozkurt'un yanındaki işaretler Göktürkçe yazılmıştır."Gugıl" olarak okunur!)

  • 03-02-2009, 16:45:06
    #2
    Böyle görmek isterdim google'ı +rep
  • 03-02-2009, 16:45:38
    #3
    Eline sağlık, güzel olmuş.
  • 03-02-2009, 16:56:09
    #4
    Süper hatta mükemmel bir paylaşım
  • 03-02-2009, 17:29:51
    #5
    aklımdan geçen herşeyi yazmışın helal olsun +
  • 03-02-2009, 17:33:18
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Harikasın - Bu konu kilitlenir -
  • 03-02-2009, 17:35:54
    #7
    Komedi.
  • 03-02-2009, 17:36:56
    #8
    Üyeliği durduruldu
    JivaL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harikasın - Bu konu kilitlenir -
    Bu konu kilitlenirse lütfen Gugıl Diyarbakır konusu da kilitlensin!
    Ben burada tepkimi ortaya koymak istemiştim.

    WebEngineer adlı üyeden alıntı:
    Komedi.
    Zaten böyle konulara komedi diye diye bu hallere düştük.Komedi sizin düşüncelerinizdir.
  • 03-02-2009, 17:41:35
    #9
    Misafir
    Herşeye kardeşlik ve hoşgörüyle yaklaşacaksınız arkadaşım en azından bu forumda böyle olacak.

    Bu platformda her türlü ırkçı ve idelojik propaganda vs konusu sonlandırılıyor.O konu sonlandırılmadı çünkü konu içerisinde bununla alakalı herhangi birşey yok.Böyle birşey olsa ilk müdahele edecek kişi ben olurum.

    Sen diyarbakırdan kürtten rahatsız olamazsın onlarda bu ülkenin vatandaşı bazı şeyleri abartmayın.

    Bu konu sonlandırıldı bu tip konular açmayın r10 u ideolojilerinize alet etmeyin.