Arkadaşlar, bu resim bir arkadaşımızın kürtçe açılımına karşı bir tepkidir!İster ırkçı deyin ister faşist!Ben kendime düşen görevi yapıyorum.Akıllarınızı başınıza devşirmenizi tavsiye ediyorum.Herşeye hoşgörüyle bakmamanızı ve herşeye kardeşlik eli uzatmamanızı diliyorum.Kürtlerin hepsinin düşman olup olmaması beni ilginlendirmez.Kardeş olduklarını göstermek istiyorlar ise hepsinin dostluk eli uzatması gerekir.Kendi soydaşlarını dağdan indirsinler.Ondan sonra kardeş olalım.Dağda ve mecliste düşmanca, sohbete gelince kardeşçe davranmak iki yüzlülüktür.Ayrıca kürtler sadece azınlıktır ve daima öyle kalacaklardır.Öyleyse Türk siyaseti de sadece ve daim Türklere göre,Tük için,Türk tarafından yapılması gerekir!Artık bana ister ırkçı deyin ister faşist!Ne mutlu Türk'üm diyene!
(Bozkurt'un yanındaki işaretler Göktürkçe yazılmıştır."Gugıl" olarak okunur!)