Herşeye kardeşlik ve hoşgörüyle yaklaşacaksınız arkadaşım en azından bu forumda böyle olacak.

Bu platformda her türlü ırkçı ve idelojik propaganda vs konusu sonlandırılıyor.O konu sonlandırılmadı çünkü konu içerisinde bununla alakalı herhangi birşey yok.Böyle birşey olsa ilk müdahele edecek kişi ben olurum.

Sen diyarbakırdan kürtten rahatsız olamazsın onlarda bu ülkenin vatandaşı bazı şeyleri abartmayın.

Bu konu sonlandırıldı bu tip konular açmayın r10 u ideolojilerinize alet etmeyin.