Font yapma
6
●983
- 01-01-2009, 03:54:10resimlr gözükmüyor ama yanılmıyorsam bütün alfabyi çizmn lazım bunun için. ski ustalardan bu şkilde gördüm diye hatırlıyorum.
- 01-01-2009, 04:00:26abi buraya eklemedim zaten ama tüm alfabeyi, rakamları ve kullanacağım işaretleri çizdim tek tek. bunu font olarak kullanmak istiyorumamacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-01-2009, 11:24:50Üyeliği durduruldu
zannedersem mouse ile düzenleme yapiyorsun bunlarda.. ben çizim yaptim ve tarattirdim bunları font yapmak istiyorum.