• 01-01-2009, 03:50:08
    #1
    kağıda çizdiğim harfleri ve rakamları font yapabilir miyim? tarattirdim ve pcde mevcut şuanda.
  • 01-01-2009, 03:54:10
    #2
    resimlr gözükmüyor ama yanılmıyorsam bütün alfabyi çizmn lazım bunun için. ski ustalardan bu şkilde gördüm diye hatırlıyorum.
  • 01-01-2009, 04:00:26
    #3
    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    resimlr gözükmüyor ama yanılmıyorsam bütün alfabyi çizmn lazım bunun için. ski ustalardan bu şkilde gördüm diye hatırlıyorum.
    abi buraya eklemedim zaten ama tüm alfabeyi, rakamları ve kullanacağım işaretleri çizdim tek tek. bunu font olarak kullanmak istiyorum
  • 01-01-2009, 14:17:00
    #4
    fonts creator şeklinde ararsan bişeyler bulursun sanırım
  • 01-01-2009, 14:18:07
    #5
    tolgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fonts creator şeklinde ararsan bişeyler bulursun sanırım

    deniyorum abi thanks
  • 02-01-2009, 11:24:50
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Font Creator 5.0

    http://www.high-logic.com/fcp50setup.exe
    FontCreator - The Most Popular Font Editor!
  • 02-01-2009, 16:48:54
    #7
    bunlarla yapamadım ben ya zannedersem mouse ile düzenleme yapiyorsun bunlarda.. ben çizim yaptim ve tarattirdim bunları font yapmak istiyorum.

    daha önce deneyen var mı ?