amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
resimlr gözükmüyor ama yanılmıyorsam bütün alfabyi çizmn lazım bunun için. ski ustalardan bu şkilde gördüm diye hatırlıyorum.
abi buraya eklemedim zaten ama tüm alfabeyi, rakamları ve kullanacağım işaretleri çizdim tek tek. bunu font olarak kullanmak istiyorum