1 Aydır Bedava Internet Kullanıyorum
16
●306
- 04-03-2021, 22:43:341 ay önce orta karışık Facebook Instagram youtube paketi ve GB yaptım ve bunları süresi doldu hepsinin ve o günden beri kullanıyorum ortalama 200gb harcadım bedavadan ve tl paket hiç birşey yok hatımda faturalı bile değilim ve 2 ci ayıma girdim şu an buga mı girdi sizce
- 04-03-2021, 22:45:48O bir şekilde hatta borç olarak işlenir. Bence yarın ilk işiniz hattınızın yetkili bir şubesine gidip borç bilgisi sorgulatın.
- 04-03-2021, 22:47:53Müşteri hizmetlerine cakitrmadan sorgulatım borç falan varmı yok dedi faturalı değilim zatenOnur_Ozturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2021, 22:48:12Hata sizden kaynaklanmadığından tarafınıza fatura etmeleri yasal değil. Etseler dahi itiraz hakkınız bulunur.
- 04-03-2021, 22:49:04Üyeliği durduruldubendede benzer durum var şuanda bug'a giriyor sanırsam hocam bende bedava kullanıyorumroyxr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2021, 22:49:08Sonuçta faturalı değilim ve bugün 23gb harcadım mesela oyun falan indirdim sıkıntı yok şu anlik bakalımContent_Teacher adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-03-2021, 22:49:54Vodafone seviyorum gidimde oyun indirim hep onlarmı bize 😂XantibieN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle