1 ay önce orta karışık Facebook Instagram youtube paketi ve GB yaptım ve bunları süresi doldu hepsinin ve o günden beri kullanıyorum ortalama 200gb harcadım bedavadan ve tl paket hiç birşey yok hatımda faturalı bile değilim ve 2 ci ayıma girdim şu an buga mı girdi sizce