Arkadaşlar merhaba
Son zamanlarda biraz 3D çizim işine merak sardım
Yalnız bir şey merak ediyorum
Bazı görsellere bakıyorum 3dmax gibi programda hazırlanmış olanlara gerçekten bir farkı yok
Bunun pc ile mi alakası var yoksa tasarım ile mi?
Yani bir pc ne kadar iyise o kadar gerçekçi görüntüyü rahat bir şekilde alabilir miyiz yoksa başka kriterler mi var?
Saygılarımla
Mimari programlarda gerçeklik sağlanması hakkında
1
●21
- 05-02-2021, 02:09:06Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.kullanılan kaplama kalitesi, ışık ve kamera yerleşimi, gölge vs pek çok etken var. anahtar kelimeler mimari görselleştirme. en az modelleme kadar önemli ve öğrenmesi uzun süren bir süreç. youtube ve ya udemy üzerinde çok iyi eğitimler var.
doğal olarak o kalitede render almak için iyi bir bilgisayarada ihtiyaç var. zayıf bir bilgisayar ile tek kare görselleştirme işlemi bile saatlerce hatta duruma göre bir kaç gün sürebilir.
her ne kadar arnold son derece başarılı olsa bile daha geniş eğitim setleri nedeniyle v-ray tavsite ederim.