Arkadaşlar merhaba
Son zamanlarda biraz 3D çizim işine merak sardım
Yalnız bir şey merak ediyorum
Bazı görsellere bakıyorum 3dmax gibi programda hazırlanmış olanlara gerçekten bir farkı yok
Bunun pc ile mi alakası var yoksa tasarım ile mi?
Yani bir pc ne kadar iyise o kadar gerçekçi görüntüyü rahat bir şekilde alabilir miyiz yoksa başka kriterler mi var?
Saygılarımla