• 19-12-2014, 23:33:50
    #1
    Arkadaşlar, Birkaç ay önce gözüme ilişen konular vardı. Bu arada konu doğru yerde mi bilmiyorum. Kendi resmini gönderiyordun arkadaş photoshop ile yüz ifadeni yani avatarını yapıyordu.

    Kişisel blog sitemde kullanmak amacıyla böyle birşey yaptırmak istiyorum logo niyetine. Konu linkini bilen varsa atabilirmi
  • 19-12-2014, 23:42:42
    #2
    http://www.faceyourmanga.com adresinden kendi avatarını yapabilirsin.
  • 19-12-2014, 23:45:39
    #3
    theyasin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://www.faceyourmanga.com adresinden kendi avatarını yapabilirsin.
    Bu siteyi biliyorum ancak istediğim daha profesyonel bir çalışma. Eskiden konusu vardı forumu araştırdım bulamadım. Sanırsam konu kalktı.
  • 19-12-2014, 23:52:27
    #4
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu siteyi biliyorum ancak istediğim daha profesyonel bir çalışma. Eskiden konusu vardı forumu araştırdım bulamadım. Sanırsam konu kalktı.
    İlgi olacagini bilsem bu hizmeti veririm aslinda keyifli bir is ne kadar ugrastirsada. Dusunmedim de degil bir zamanlar.

    Mobil cihazdan gönderildi.
  • 20-12-2014, 12:41:45
    #5
    GlobalError adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlgi olacagini bilsem bu hizmeti veririm aslinda keyifli bir is ne kadar ugrastirsada. Dusunmedim de degil bir zamanlar.

    Mobil cihazdan gönderildi.

    Hocam eskiden birkaç konu vardı güzel işler çıkmıştı çok beğenmiştim. Bir nevi maskot gibi.