Arkadaşlar, Birkaç ay önce gözüme ilişen konular vardı. Bu arada konu doğru yerde mi bilmiyorum. Kendi resmini gönderiyordun arkadaş photoshop ile yüz ifadeni yani avatarını yapıyordu.
Kişisel blog sitemde kullanmak amacıyla böyle birşey yaptırmak istiyorum logo niyetine. Konu linkini bilen varsa atabilirmi