• 28-10-2013, 10:26:52
    #1
    Arkadaşlar ps de nasıl oldu bilmiyorum ama hangi katmana tıklasam ctrl+t yapılmş gibi seçili çıkıyor ve çok sinir bozucu bir durum.

    Bu görünümden nasıl kurtulurum.

  • 28-10-2013, 10:32:00
    #2
    yukarda solda Show Transform Controls var, onun tikini kaldır düzelir.
  • 28-10-2013, 10:34:18
    #3
    Haymac adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yukarda solda Show Transform Controls var, onun tikini kaldır düzelir.
    Ya hocam Allah senden razı olsun.
    Evdeki pc de hiç sorun yok burdaki bu şekilde.
    Çalışılmıyor kafayı yedirtiyordu. Bu kadarda basitmiş utandım ya