Konu
Layerler Sürekli Resize Modunda Görünüyor !
28-10-2013, 10:26:52
#1
senturksun
Arkadaşlar ps de nasıl oldu bilmiyorum ama hangi katmana tıklasam ctrl+t yapılmş gibi seçili çıkıyor ve çok sinir bozucu bir durum.
Bu görünümden nasıl kurtulurum.