• 02-06-2007, 17:27:09
    #73
    Üyeliği durduruldu
    "GoodSave!" arkadaş doğru diyor ama codelara çok hakim olman lazım mesela ben joomlalı siteme konu eklerken htmllerle eklediğim için codeları 1 kenara yazıyordum ordan kopyala yapıştır yaparak kullanıyordum ama nasıl göründüğünü bilmediğiniz için "Macromedia Dreamweaver 8" bence en iyisi ama frontpage kullanmadım...
  • 06-06-2007, 00:15:04
    #74
    edit plus
    renkli kodlarıyla karıştırma gibi ihtimaller azalıyor
  • 06-06-2007, 18:46:16
    #75
    Edit Plus & Notepad
  • 07-06-2007, 19:24:20
    #76
    dreamweaver her açıdan en iyisi... görsellik, işlevsellik ve kendini sürekli güncel tutması. son sürümde, dreamweaver cs3'te kendi ajax eklentileri de varmış, daha denemedim.
  • 08-06-2007, 11:50:36
    #77
    Front Page
  • 08-06-2007, 12:05:03
    #78
    Portable dreamweaver 8.0 + grafik photoshop cs 2
  • 08-06-2007, 21:16:49
    #79
    Üyeliği durduruldu
    dreamwear 8.0...
  • 09-06-2007, 10:58:51
    #80
    dreamweaver 8.0 + photoshop cs2 bitirim ikili
  • 09-06-2007, 12:06:46
    #81
    namo web editor & dreamweaver & photoshop bu üçlü çok güzel bence