"GoodSave!" arkadaş doğru diyor ama codelara çok hakim olman lazım mesela ben joomlalı siteme konu eklerken htmllerle eklediğim için codeları 1 kenara yazıyordum ordan kopyala yapıştır yaparak kullanıyordum ama nasıl göründüğünü bilmediğiniz için "Macromedia Dreamweaver 8" bence en iyisi ama frontpage kullanmadım...