• 25-10-2012, 00:59:17
    #1
    Flash bilen arkadaşlar 1-2 çalışmasıyla birlikte msn adreslerini pm ile iletirlerse bir iş vereceğim
  • 25-10-2012, 01:02:01
    #2
    Nasıl bir çalışma istiyorsunuz? Ne yaptıracaksınız? https://www.r10.net/flash-amp-action-...lash-5-tl.html konumu incelerseniz sevinirim. Msn pm atıyorum.
  • 25-10-2012, 01:07:57
    #3
    Arayış sürüyor
  • 26-10-2012, 16:34:20
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arayış sürüyor
    pm yollandı, cevap bekleniyor
  • 26-10-2012, 19:11:10
    #5
    Flash bilen ciddi anlamda yok
  • 26-10-2012, 19:30:45
    #6
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flash bilen ciddi anlamda yok
    olumlu olumsuz bir cevap atmadınız, siz istediklerinizi buradan link olarak veya herhangi bir şekilde gösterin. bizler de ona göre bir cevap verelim.
  • 26-10-2012, 20:21:47
    #7
    PM alıyım ?
  • 26-10-2012, 20:26:48
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    PM alabilir miyim?
  • 26-10-2012, 22:07:15
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Space adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Flash bilen ciddi anlamda yok
    Buraya konu açıyorsanız size özel mesaj gönderenlerin mesajlarını -olumlu veya olumsuz- yanıtlamakla yükümlüsünüz. Bence bu zorunluluğu yerine getirmediğinizi göz önüne alarak, insanların bilgisini yargılamaya hakkınız olup olmadığını bir kez daha düşünün. İyi akşamlar...