Buraya konu açıyorsanız size özel mesaj gönderenlerin mesajlarını -olumlu veya olumsuz- yanıtlamakla yükümlüsünüz. Bence bu zorunluluğu yerine getirmediğinizi göz önüne alarak, insanların bilgisini yargılamaya hakkınız olup olmadığını bir kez daha düşünün. İyi akşamlar...
Flash template editleyip referans olarak atanlara cevap yazmaya tenezzül bile etmem. Sizden onlardan biri olmalısınız.
Size gönderdiğim animasyon sıfırdan büyük bir şirket için çizilmiş olup tamamen benim emeğimdir. Başkalarının emeğine saygısızlık edip onlara çamur atmayın. Kendinizi küçültüyorsunuz!