• 19-09-2012, 18:28:08
    #10
    Çok teşekkür ederim herkese elimden geleni yapmaya çalışıyorum
  • 19-09-2012, 18:43:39
    #11
    Çok başarılı çalışmalar.

    Bişey sorucam hocam mekteplimisiniz , alaylımı ?
  • 19-09-2012, 19:22:02
    #12
    aslantr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok başarılı çalışmalar.

    Bişey sorucam hocam mekteplimisiniz , alaylımı ?
    Çukurova Üni. Güzel Sanatlar Fakultesi
  • 06-10-2012, 15:41:16
    #13
    Kuzen beni hiç yormuyorsun harikasın
  • 06-10-2012, 15:45:48
    #14
    güzel çalışmalar elinize sağlık. Konuyu abone listesine ekledim kısa bir süre sonra rahatsız ederim.
  • 28-11-2012, 22:39:03
    #15
    patlican - Eyvallah beklerim
  • 29-11-2012, 22:06:14
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Sağdan soldan çalıp çırptığı png'lere fontu döşeyip ben logo yapıyorum diyen bazı arkadaşların konuları dolup taşarken bu çalışmalara olan ilginin azlığı nedendir arkadaş?
    Hayır ,tasarımların kalitesini görüp de " Bu adam çok para ister kesin " diyip bütçesine güvenemeyen olup da yazmaz anlarım da, yukarıda bahsettiğim saçmasapan , tasarım diyemeyeceğimiz, sırf hazır resimden oluşan anlamsız logolara "Harika tasarımlar " diyip beğenisini belirten ama bu eserleri es geçen adamlar; Siz ne içtiniz Allah aşkına ?!

    Harika tasarımlar. Eline , zekana, hayalgücüne sağlık.. Saygı duydum.
  • 03-12-2012, 06:17:43
    #17
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    axakal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağdan soldan çalıp çırptığı png'lere fontu döşeyip ben logo yapıyorum diyen bazı arkadaşların konuları dolup taşarken bu çalışmalara olan ilginin azlığı nedendir arkadaş?
    Hayır ,tasarımların kalitesini görüp de " Bu adam çok para ister kesin " diyip bütçesine güvenemeyen olup da yazmaz anlarım da, yukarıda bahsettiğim saçmasapan , tasarım diyemeyeceğimiz, sırf hazır resimden oluşan anlamsız logolara "Harika tasarımlar " diyip beğenisini belirten ama bu eserleri es geçen adamlar; Siz ne içtiniz Allah aşkına ?!

    Harika tasarımlar. Eline , zekana, hayalgücüne sağlık.. Saygı duydum.
    Bu ülkede çöp logolar tutuluyor malesef, adamlar sadelik nedir bilmiyor ki. Logoda ne kadar bol & anlamsız obje, o kadar güzellik mantığı var