Sağdan soldan çalıp çırptığı png'lere fontu döşeyip ben logo yapıyorum diyen bazı arkadaşların konuları dolup taşarken bu çalışmalara olan ilginin azlığı nedendir arkadaş?
Hayır ,tasarımların kalitesini görüp de " Bu adam çok para ister kesin " diyip bütçesine güvenemeyen olup da yazmaz anlarım da, yukarıda bahsettiğim saçmasapan , tasarım diyemeyeceğimiz, sırf hazır resimden oluşan anlamsız logolara "Harika tasarımlar " diyip beğenisini belirten ama bu eserleri es geçen adamlar; Siz ne içtiniz Allah aşkına ?!
Harika tasarımlar. Eline , zekana, hayalgücüne sağlık.. Saygı duydum.
Bu ülkede çöp logolar tutuluyor malesef, adamlar sadelik nedir bilmiyor ki. Logoda ne kadar bol & anlamsız obje, o kadar güzellik mantığı var