• 12-09-2012, 10:38:27
    #28
    Üyeliği durduruldu
    phpciseyit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iş verildi ve teslim edildi zamanında ve herzamanki gibi çok şık ve hoş oldu 2.işimizdi.teşşekürler elinize sağlık.
    Hayırlı olması dileğiyle, iyi günlerde kullanın logo ve maskotunuzu..

    AfMeSu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1+1 iş için anlaşılmıştır.
    Çalışmaya başlandı, eskizler üzerinde çalışılıyor.
  • 12-09-2012, 21:10:45
    #29
    Logo işi verlilmiştir.
  • 13-09-2012, 11:02:01
    #30
    Üyeliği durduruldu
    Son birkaç çalışma daha alabilirim, cumartesinden itibaren bir haftalığına iş alımı kapalı olacak.İletişim için PM ve aksakal@hotmail.com.tr adresinden MSN veya mail ile iletişime geçebilirsiniz.
  • 14-09-2012, 09:37:49
    #31
    Logo teslim alınmıştır.

    İşinde profesyonel olan bır arkadaş...
  • 24-09-2012, 21:36:56
    #32
    Üyeliği durduruldu
    AYYILDIZ_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Logo teslim alınmıştır.

    İşinde profesyonel olan bır arkadaş...
    Hayırlı olsun iyi günlerde kullanmanız dileği ile...

    Bir haftadan uzun süredir iş takiplerimle ilgilenemedim. Şu andan itibaren iş alımı açıktır.
  • 04-10-2012, 23:43:47
    #33
    Kendisiyle daha önceden de çalışmıştım 3. İşimizi yapıp teslim etti. İşinin ehli olmasının yanında ticaret ahlakını çok iyi bilen bir arkadaşımız. Teşekkürler eline sağlık.
  • 06-10-2012, 11:04:00
    #34
    Foruma üye olmadan önce kendisine fırsat sitemin logosunu yapmıştı. İşinde çok başarılı ve ilgili bir kişi. Teşekkürler.
  • 06-10-2012, 20:42:48
    #35
    Üyeliği durduruldu
    piyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisiyle daha önceden de çalışmıştım 3. İşimizi yapıp teslim etti. İşinin ehli olmasının yanında ticaret ahlakını çok iyi bilen bir arkadaşımız. Teşekkürler eline sağlık.
    Teşekkür ederim Mehmet Bey.Aynı şekilde sizinle iş yapmak her zaman büyük zevk.Hayırlı olması dileğiyle.


    Ryokan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Foruma üye olmadan önce kendisine fırsat sitemin logosunu yapmıştı. İşinde çok başarılı ve ilgili bir kişi. Teşekkürler.
    Teşekkürler Aslı Hanım. Logonuzu iyi günlerde kullanın.
  • 07-10-2012, 00:12:52
    #36
    İş alındı.